torstai 2. joulukuuta 2010

Joulutoive # 2

Hammasharjakotelo.

Tänä vuonna on tullut matkusteltua paljon. Tukholmaan, Jyväskylään, Helsinkiin, Keuruulle, leirille, Tampereelle, kylään, Kylmäkoskelle... Matkatavaroihin on tietenkin kuulunut hammasharja.

Minä kuljetan matkoilla hammasharjaani vaaleanpunaisessa hammasharjakotelossa. Ihan muutama päivä sitten havahduin siihen, että minulla on ollut sama kotelo ALA-ASTEELTA asti. Muistan, että olen käyttänyt samaa koteloa jo tyttöleireillä. (Joskus minulla tosin oli Dumle-matkahammasharja, jonka varsi toimi kotelona.) Kun asiaa ajattelee, tajuaa että se on melkoisen ällöä. Ei voi olla kovin hygienistä käyttää samaa hammasharjakuljetinta vuosista toiseen, vaikka sen huuhtelisikin välillä. :s

Sitä paitsi vanha vaaleanpunainen kotelo sijaitsee tällä hetkellä Helsingissä. Otin ison askeleen viime visiitilläni ja kysyin ♥:ltä, josko voisin jättää hammasharjani hänen kämpälleen. Ja sain jättää. Nyt kuljettelen toisia hammaspesuvehkeitäni ihan tavallisessa pakastepussissa. Olisi siis oikein kiva, jos saisin uuden kuljetusvälineen hammasharjalleni. Mieluiten pinkin. (:


kuva täältä.

4 kommenttia:

Christina kirjoitti...

Aika hyvä huomio muuten - tajusin tätä lukiessani, että hammasharjakotelo olisi tervetullut tännekin. :)

Paola kirjoitti...

..eikä ainakaan olisi kallis investointi, jos joku sen haluaisi lahjoitta! :D

iituliina kirjoitti...

Mä jokin aika sitten ostin mulle ja Sampulle samanlaiset (eriväriset tosin) Hello Kitty hammasharjakotelot :D

Paola kirjoitti...

awws, aika ihhis! :D

voi vähänkö olis helmi joku Disney-prinsessa-kotelo!!! ♥