torstai 24. maaliskuuta 2011

Ihan nopee tämmönen

Uaaaaaaa!!!! Tää on ihan täpinöissään, että posket tuntuu punasilta eikä oikein tiiä, miten päin olis.

Koska joskus tunti sitten huomasin, että mun Facebookin viestilokeroon oli tullut viesti More to loven Pepiltä. Viestissä oli kutsu More to loven vuodenmuotiblogivoittojuhlimisbileisiin!!! Olin tykkäillyt kaikkia lippujenjakopäivityksiä, ja ajatellut, että olis siistiä saada liput tyttöjen pippaloihin.

Ja niinhän se olikin siistiä. Mutta se aiheutti myös aikamoisen kriisin: Apua kuka vois tulla mun aveciks? Apua mitä mä laitan päälle? Apua ehdinkö tentistä PIEKSÄMÄELTÄ juhlimaan?

Apua numero 1:n ratkaisu: Nuusis. Nuusis asuu Helsingissä, joten toki kysyin häntä. Heti kun olin katsanut, onko mun edes realistista yrittää pyyhältää Mäeltä Helsinkiin. Joo on. Tosin myöhästyn puolisen tuntia (toivottavasti en kovin paljon enempää, kelit voi kyllä myöhästyttää junia paaaaljon :cccc), mutta ehdin vähän edes kurkata juhalmeininkiä.

Ja onhan se nyt aika hassua matkustaa jostain Jumalan selän takaa kahden tunnin bileitä varten, mutta päätin, että kerrankin haluan tehdä jotain spontaania. Joten matkustan.

Ja ne vaatteet... Keksin jotain sellaista, joka mahtuu olkalaukkuun tenttikamojen kanssa. En kovin paljon jaksanut ruveta stressaamaan asusta, koska pukeutumiskoodi oli "tule sellaisena kuin olet".

Ja apua nyt pitäisi olla jo nukkumassa, juna kouluun lähtee puoli kahdeksan. Tästä ihkutuksesta ei nyt saa mitään selvää, mutta palataan!!!!

Öitä!!!

Ei kommentteja: