tiistai 4. syyskuuta 2012

Haastelua

Ihan kätevää, että Emski haastoi mut tekemään kysymys/vastauspostausta, koska en ole vielä saanut kuvattua mun uusia rättejä sitä shoppailupostausta varten. Tai itseasiassa niitä on tulossa ehkä kaksi, kun oon vähän kirppistellytkin tässä. Mutta niistä siis myöhemmin, nyt keskitytään kysymyksiin, jotka Emilia mulle keksi:

1. "Hesa" vai "Stadi"?
Kai mä sanon "Hesa", jos noista pitää valita. Useimmiten kuitenkin "Helsinki" tai kirjoitetussa kielessä (netissä) Hki.

2. Tiedätkö kuka on Joseph Ratzinger?
Enpä tiiä. Veikkaan jotain kirkkohistoriaan liittyvää hahmoa. En jaksa guuglettaa. Joskus toiste sitten.

3. Jokerit vai HIFK?
Ei ole merkitystä.


 4. Missä kuussa on asiallista alkaa ripustaa jouluvaloja?
Ehkä marraskuussa.

5. Onko parrakas mies hot?
 Useimmiten. Jos se parta on esimerkiks sellanen Robert Downey Jr -tyyppinen, eikä minkään Keskustorin juopon inspiroima.

6. Katsotko BB:tä?
En.


7. Paras piirteesi?
Lämpimyys. (Olipas hauska sanakin vielä!)

8. Omistatko virsikirjaa?
 Juu. Sellasen pienen vaalean, jonka kanteen on painettu kultaisella se suojelusenkelikuva. Sain sen joskus Kylmiksen kanttorilta, kun olin laulamassa jouluaattona kirkossa. Sitten yksi viinipunainen keskikokoinen, jonka sisäkannessa on Lumikki-tarra. Ja iso musta (sellainen mitä kirkoissa on), joka on sointupainos ja jonka sain Akaan kanttorilta ehkä vuosi sitten. Saattaa olla, että se ala-asteella saatu on jossakin olemassa myös.

9. Lempparibändi?
Ei minulla oikeastaan ole.


10. Cocis vai Pepsi?
Harvemmin käytän kumpaakaan. Mutta nyt kesällä aloin ylläriylläri tykätä colasta, ja yleensä lasissa taisi olla Cocista.
11. Mikä on noloin kokemuksesi EVER?
 Ää, höhhis kun tulee nyt huonoja vastauksia. En oikein muista mitään noloja. Joko minulle ei ole sattunut mitään kamalan noloa, tai sitten olen autuaasti unohtunut. Viime aikoina oli kyl aika nolo juttu, kun minulta kysyttiin, onko minulle tulossa perheenlisäystä. Olin vaan että "ei kun olen vaan lihava, kiitos kysymästä". Tosin tuokin on sellainen tapaus, että oikeastaan sen olisi pitänyt olla nolompaa sille kysyjälle kuin minulle. Eihän kukaan mene kysymään tuollaista vieraalta ihmiseltä! Siltä tyypiltä mahtoi puuttua joku tilannetajulohko aivoista. -.-
Noniin, oikein mukavaa että päätettiin tämä kysely näinkin mukavaan aiheeseen. :D Seuraavana olisi vuorossa muiden bloggaajien haastaminen, mutta enpä nyt taida haastella. Minusta tuntuu, että ihmiset eivät ole ehtineet vastailla edellisiinkään kysymyksiin, jotka tämän saman haasteen tiimoilla kekkasin. (Hei Emski, haastoin sutkin, mur!!!) Joten antaa vaan olla.

Ps. Kuvat on joltakin illalta, jona ilta-aurinko paistoi tosi kivasti vessan ikkunasta sisään. Ja minä yritin vangita sen valon digipokkarillani. Ei oikein onnistunut. :D

Ps2. Kappas kepposta, meikäläisellä näyttää olevan näissä molemmisaa yhdentoista kysymyksen haasteen postauksissa sama raitapaita, eri värinen tosin!

Ei kommentteja: