perjantai 19. marraskuuta 2010

Pikainen

Moi. Tänään lähden hiukan safaroimaan Keuruulle, mutta sitä ennen voisin muutaman sanan kirjoittaa tänne.

Elo on sujunut ihan mukavasti, tosin viikolla meni pari yötä lähinnä pyöriessä. Autokoulu mietitytti, sillä ajot eivät ole sujuneet aivan kaikkein mallikkaimmin. Tällä viikolla ajoin kolmena päivänä torstaina jopa kahdesti - joten ajoja ei ole kovin paljoa enää jäljellä. Olen käynyt myös harjoittelemassa teoriakokeen juttuja, ainakin harjoituskokeista olen koko ajan päässyt läpi. Oppari- ja muut koulujut valvottivat myös. Keskiviikkona saimme kuitenkin Kämppiksen kanssa aherrettua tuskaiset LKD-tehtävät pakettiin, joten niistä ei enää tarvitse kantaa huolta. Jos ne menevät läpi. Oppari ahdisti jokin päivä tosi paljon, mutta nyt sen suhteen puhaltavat uudet tuulet. Näyttäisi siltä, että alankin tekemään opinnäytetyötä yksin, ja tänään luokkakaverin avustuksella keksin itselleni kivan aiheen. Ehkä minäkin siis valmistun joskus. (:

Päässä on muhinut myös muutama tuleva postaus. Ostoksia, muistoja ja muita mietteitä. Niitä olen valmistellut ajatustyötä tehden ja kuvia järjestellen. En malta odottaa sitä hetkeä, kun minulla on aikaa kirjoittaa rauhassa. Vapaa-aikaa on kyllä ollut, mutta kouluhajoamisen takia ne hetket on tullut käytettyä lähinnä Facebookin hömppäshoppailupeliä pelaten. Ja ♥:n kanssa jutellen.

Mieleen on mahtunut myös matkasuunnitelmia ja -haaveita. Ennen joulua olisi ihana käydä tyttöjen kanssa Tukholman joulutunnelmaa tuoksuttelemassa, laivalla pääsisi jopa melkoisen huokealla hinnalla. Alkukuusta on jännittävä reissu kotiinkotiin, kun ♥ tulee ensimmäistä kertaa kylään. Samalla vietetään veljen synttäreitä, lahja on ollut ostettuna jo viime Safari-reissusta saakka. Hieno lahja, vaikka itse sanonkin. Lisäksi S soitti hetki sitten ja kysyi minua kanssaan Sodankylään ensi viikon lopussa. Jo alkusyksystä puhuttiin, että voisin mennä joskus mukaan, kun S menee kotiinsa, ja nyt olisi hyvä sauma. Reissulta odotan ainakin ametistikaivoksessa käymistä. Ametisti on nimittäin minun horoskooppikiveni.

Muualla asuvat kaverit ja ystävät ovat olleet mielessä. Olen miettinyt joululahjoja, toivottavasti jopa toteutan ideani. Joulukortteja tuskin lähetän, ne tuntuvat jokseenkin turhilta. :// Tällä viikolla on ollut ilo huomata, että minäkin olen ollut tärkeiden ihmisten mielissä; eilen ja tänään postiluukusta oli tipahtanut kirjepostia etelämmästä. Nuusalta ja Jossulta ihanat kortit, joissa luki kuulumisia ja välittämistä. ^^*



Safari-viikonlopussa on varmasti sopivia hetkiä takaisinkirjoittamiselle, sillä luvassa on äänitysviikonloppu, johon en voi täysipainoisesti osallistua. En nimittäin tiedä ja osaa kaikkia äänitettäviä lauluja, joten niiden aikana voin kuunnella ja kirjoitella. Ihan kivaa silti lähteä safaroimaan, ehkä kuunteluoppilaana oleminenkin on ihan hyödyllistä.

Tänään oli tämän syksyn viimeinen luentokoulupäivä. Oli oikein leppoisa tunnelma, ohjelmassa oli lähinnä tehtävien purkua. Pitkästä aikaa vanhat kunnon E23n:läiset (eli meidänluokkalaiset) saivat mahdollisuuden käyttää luovaa esittämistyyliä, eli Power point -esityksen sijasta teimme näytelmän siitä, mitä olimme maahanmuuttajatyöstä ja kansainvälisestä diakoniasta pohdiskelleet tehtävissämme. Jee tykkään.

No niin, eipä tässä nyt muuta tällä kertaa, palaillaan taas! Moikka!

3 kommenttia:

Annabel kirjoitti...

Mukavaa matkaa! Ja kiva, että kortti tuli perille. :)

tAru kirjoitti...

vähm, laulutyttö. oon kuullu tän tarinan ja sen sivujuonteet myös irl.

ja hei, tunnistin kortinlähettäjänkäsialan!

wah, onneks oot siinä mun vieressä mellow. <3

Paola kirjoitti...

noo, kai oon laulutyttö tässäkin postissa, kun oon aina. ettei haittaa et kommailit väärää...^^*

onneks ollaan. vierekkäin.