perjantai 23. joulukuuta 2011

Tukholman löydökset

Jos kerta raahaa itsensä Tukholmaan, kai siellä pitää vähän shoppaillakin, eikö niin? Tarkoituksena ei ollut kuitenkaan pitää mitään shoppailupäivää, vaan ihan vahingossa tuli tehtyä pari ostosta.

Ruotsissa ei varmaankaan kannata shoppailla H&M:ssä, kun niitä löytyy joka kulmasta täälläkin. Sen sijaan ostin pari juttua KappAhlista. -.- Ihan kuin se ei olisi lempparivakiokauppani täällä. :D Mutta piipahdin joka tapauksessa sisään yhteen KappAhl-putiikkiin, ja silmiini osui jotakin, mitä en ole Suomessa hoksannut:

Korutelineessä killui söpöjä kettuja! Tämä suloinen otus kuiskaili minulle välittömästi, kuinka hyvä kaveri se olisi aiemmin kotiuttamani oravasormuksen kanssa. Pörrökettu ja sekopäinen kuningaskalastaja lähti mukaani 40 kruunun hinnalla.

Toinen ostos oli aika epäilyttävän näköinen henkarissa roikkuessaan. ♥ sai minut kuitenkin suostuteltua sovituskoppiin, ja hetken aikaa jahkailtuani päätin hankkia itselleni nämä sammarisortsit. Ne näyttivät ihan ok-kivoilta sinisten sukkiksien ja nahkasaappaiden kanssa, ja vielä kivemmilta violettien sukkisten, mustien tennarien ja mustan blinblingtopin kaverina (sellaisessa asussa kävin sitten illalla syömässä). Silti minusta tuntuu, että minun pitää vähän harjoitella, että osaan olla luontevasti lyhyissä pöksyissä ihmisten ilmoilla. (:

Kolmas hankintani löytyi T-centralissa olleesta joulutorikatostelttakojukaupasta. Laukkuja ja lompakkoja myyvien tyyppien pöydässä lymyili tälläinen söpö tyttö, joka kiinnitti huomioni. Jälleen ♥ avitti (=hienovaraisesti pakotti) minua ostopäätöksen tekemisessä, ja päädyin ostamaan seuraajan räjähtäneelle koiralompakolleni. Ennen rahojen ojentamista myyjälle piti kuitenkin valita, minkä monista tytöistä valitsisin.

Lopulta valitsin kolmesta kivoimmasta tämän, jossa oli hillityimmin blingblingiä. Sitä paitsi tämä tosiaan oli se, johon ensimmäiseksi iskin silmäni. ^^* Lompakon mukana tuli myös ketju, jotta lompsan voi ottaa kantoon olalle, ja rannenauha, jossa pörssiään voi roikotella. Voi olla, että tämä söpöläinen on inasen lapsellinen 23-vuotiaalle tyypille, mutta enpä minä ole koskaan väittänytkään olevani kovin aikuistunut. (:

Nämä ostokset siis ostin Ruotsin pyrähdykseltä, olkoon ne vaikka mun joululahjoja mulle! (vrt. Keisarin uudet kuviot: "Se on mun synttärilahja mulle!")

Huomenna jouluaattoa, huu!

Ei kommentteja: