lauantai 16. maaliskuuta 2013

Tänään

Työkalenterissa luki "Kahden keikka". Se oli pariskuntien retki Tampereelle.

*Ensin käytiin sotimassa Megazonessa. Oli jännää, hauskaa ja hikistyttävää. Punainen joukkue (jossa olin) voitti, jiphuu! Ja mikä parasta, yksilöpisteissä sijoitukseni oli kaksi sijaa parempi kuin ♥:n. Minä olin neljäntoista tyypin porukassa seitsemäs, wow. :D

*Taistelujen jälkeen mentiin syömään Plevnan ravintolaan. Ruoat oli varattu etukäteen, minä olin tilannut vuohenjuustobroileria. NAM. Ja jälkiruoaksi suklaakakkua. NAM. Oltiin sovittu ♥:n kanssa, että jaetaan molempien jälkkärit kahteen osaan, joten sain myös pekaanipähkinäjuustokakkua. Nam. Plevnan sima oli myös nam.

* Kun massut oli täynnä, käppäilimme Vapriikkiin. Kiersimme mielenkiintoisen muumionäyttelyn ja kivan lintunäyttelyn (siellä oli karaokekin, minä ja ♥ lauloimme kolme biisiä per naama), sitten menimme aika nopsasti jääkiekkonäyttelyn läpi, syvennyimme vähän enemmän lelu- ja eläinnäyttelyihin. ♥ tutkiskeli innovaationäyttelyä, minua se ei oikein kiinnostanut. Lopuksi vilkaisimme nopeasti Tampere-näyttelyt ja kävimme museokaupassa. Pari tuntia hurahti aika vauhdilla. (Kirjoitanko vielä kerran "näyttely"? Näyttely.)

Museosta lähdettiin kotia kohti, muut tyypit lähtivät bussilla Urjalaan. Eli heidän kotiin. Oli ihan tosi kiva päivä. Nyt väsyttää, on ihan vain rentoilun aika. Sauna on lämpeemässä, telkkarista tulee tunnin päästä Toy Story 3.

Ei kommentteja: